V našem rezervačním systému lze platit pouze bezhotovostně, a to následujícími způsoby:
1. Bankovní převod (Offline platba)
Pokud v rezervačním formuláři zvolíte úhradu „Bankovní převod (offline)“, zašleme vám informace pro provedení platby v rámci potvrzení Objednávky. Platba se považuje za uhrazenou až v okamžiku přijetí platby na náš účet.
2. platební kartou (COmgate)
Pokud v rezervačním formuláři zvolíte úhradu „Online platba Comgate“, budete přesměrováni na zabezpečený platební terminál Comgate. Následně vyberete možnost Platba kartou, kde proběhne standardní ověření vaší platební karty a po úhradě budete přesměrování zpět do našeho systému. Platba se považuje za uhrazenou po úspěšné autorizaci transakce.
3. Online převod z účtu – bankovní tlačítko (Comgate)
Pokud v rezervačním formuláři zvolíte úhradu „Online platba Comgate“, budete přesměrováni na zabezpečený platební terminál Comgate. Následně zvolíte možnost Platba bankovním tlačítkem, které vám umožní vybrat svoji banku. Po přesměrováni do vaší banky a vaší autorizaci, vám bude předvyplněný formulář k zadání platby, který pouze potvrdíte. Jakmile je platba autorizována, částka se považuje za uhrazenou.
Platební brána Comgate umožňuje online platby u následujících bank: Česká spořitelna, ČSOB, Era, Komerční banka, Fio banka, mBank, Moneta Money Bank, UniCredit Bank, Raiffeisen Bank a Sberbank. U všech ostatních zajišťuje platební brána ComGate běžné bankovní převody v režimu s potvrzením platby do druhého dne.
Poskytovatel platební brány: ComGate Payments, a.s. Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové.
Případné reklamace nebo dotazy k platbám na e-mail: platby-podpora@comgate.cz, nebo telefon: +420 228 224 267.